| Медицински Център "ИНТЕГРАТИВНА МЕДИЦИНА" |
|||||||
| |||||||
|
Начало > Лечебни методи > Диетичен режим
ДИЕТИЧЕН РЕЖИМ Храненето има централна роля за поддържане на здравословното състояние на човешкия индивид. Множество научни проучвания доказват връзката между храненето и риска от заболяемост. Употребата на храни богати на животински мазнини, бяло брашно, захар, химични консерванти и пестициди е в основата на завишен риск от редица хронични заболявания, някои от които са водеща причина за завишена смъртност. Хронични заболявания с доказани рискови хранителни фактори, като атеросклероза, сърдечно-съдови заболявания, диабет, инсулт и онкологични заболявания са отговорни за повече от 2/3 от смъртните случаи. Американският Институт за ракови проучвания въз основа на изследователски проект, изследващ влиянието на храненето и стила на живот върху раковата заболяемост установява, че при здравословен начин на живот и използване на качествени храни, възможността за възникване на туморно заболяване намалява с 30%-40%, а при непушачите шансът за възникване на нови тумори намалява с 60%-70%. Въз основа на анализа на 4500 научни проучвания в областта на храненето са дадени следните препоръки:
Тези които спазват тези правила могат да не използват хранителни добавки за намаляване риска от ракови заболявания. |
|||||||
| |||||||
| Адрес: София, ЖК "Дружба 2", ул. "Делийска воденица" бл.330, тел: (02) 4424687, (02) 4424731; факс: 0886103596; GSM: 0889103483, 0889104095 E-mail: http://www.integramed.org | |||||||